4 روز با شما خواهیم بود

4 روز با شما خواهیم بود

نساج مفتخر است در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی نساجی تهران میزبان شما بازدیدکنندگان محترم باشد.

 1397-09-06 12:15:45

همانند روال سالهای قبل، نمایشگاه بین‌المللی نساجی تهران به عنوان بزرگترین رویداد در عرصه صنعت نساجی ایران در آذرماه و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود. صدها شرکت، کارخانه و کارگاه نساجی و صنایع وابسته از ایران و جای جای جهان در تهران گردهم می‌آیند و ضمن ارائه و نمایش آخرین تولیدات و توانمندی های خود؛ زمینه های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم کرده و با یکدیگر به گفتگو و تبادل اطلاعات و فناوری های نوین این صنعت می پردازند.

نساج با حضور در غرفه نشریه نساجی موفق (سالن 38) با حضوری قدرتمند و با برنامه‌های متنوع پذیرای شما بازدیدكنندگان محترم خواهد بود.

مهمترین برنامه نساج در این نمایشگاه رونمایی از سامانه كسب و كار نساج خواهد بود. امكان دنبال كردن (Fallow) فعالان صنعت، از تامین كننده تا فروشنده در این سامانه فراهم شده است. می‌توانید به آخرین محصولات و برنامه‌های شركت‌های همكار دسترسی داشته باشید، و نسبت به مبادله پیام با آنها اقدام كنید. همچنین، ایجاد تالارهای تخصصی گفتگو نیز، در نسخه های آتی نرم افزار پیش بینی شده است.

 بانک اطلاعاتی

چنانچه شما تامین كننده، تولید كننده، تاجر، مشاور و یا یك شخصیت اثرگذار در صنعت نساجی، فرش و پوشاك كشور هستید، بایست نام شما در بیش از شش هزار ركورد اطلاعاتی سامانه نساج كه از منابع معتبر تهیه شده است، باشد. در غیر اینصورت از طریق سایت اینترنتی نساج (www.nassaj.ir)، اطلاعات واحد خود را در بانک اطلاعات نساجی ایران ثبت نمایید. حضور در بانك اطلاعاتی نساج، رایگان است.

نیازمندی‌ها

مبادلات صنعتی، می‌تواند بالاترین ارزش افزوده را برای سرمایه گذاران و یا علاقمندان به نوسازی صنعت ایجاد كند. این حوزه، دامنه وسیعی از دستگاه های دست دوم و قطعات تا تامین نیروی انسانی خبره را در بر می‌گیرد. بخش نیازمندی‌ها، این امكان را فراهم كرده است كه كلیه كاربرانی كه نسبت به نصب نرم افزار اقدام نموده‌اند، بصورت رایگان از مزایای این بخش بهره مند شود.

اخبار و مقالات

دغدغه همیشگی مدیران صنعت، دسترسی به آخرین اخبار صنعت، رویدادهای تجاری و فناوری های جدید می باشد. با نصب نرم افزار نساج روی تلفن همراه و یا استفاده از سایت اینترنتی نساج، و به پشتوانه بیش از 15 نفر از اعضای هیات تحریریه، دسترسی به گزیده مطالب ضروری برای فعالان صنعت نساجی را برای خود فراهم كنید.

بازار آنلاین

طی پنج سال اخیر فروش اینترنتی در ایران 8 برابر شده است. پیش بینی می‌شود مبادلات الكترونیكی كالا، چه در سطح بین بنگاهی و چه در سطح خرده فروشی، طی پنج سال آینده دویست درصد رشد كند. قطعا شركت های پیشرو در این زمینه، رهبری بازار را در دست خواهند داشت. اما لازم است بدانید، فروش اینترنتی كالا از طریق سایت های مرجع با اقبال بیشتری روبرو خواهد بود. اعضای سامانه نساج، به عنوان اولین و معبترترین مرجع منسوجات، فرش و پوشاك، رهبری بازار آنلاین را به عهده خواهند داشت.

در نظر داریم شرایطی ویژه برای فروش سامانه نساج در دوره برگزاری نمایشگاه داشته باشیم. چنانچه شما بازدید كننده محترم با حسن انتخاب خود، سامانه نساج را خریداری نمایید، می توانید از تخفیف ویژه نمایشگاه، برخوردار شوید.

منتظر حضور سبزتان خواهیم بود.