چه فرشی برای اتاق کودکمان بخریم؟

چه فرشی برای اتاق کودکمان بخریم؟

کف اتاق کودک، یکی از مهمترین بخش ها در دکوراسیون و حتی حفظ سلامت کودکان است.

 1397-09-11 13:23:34

کف اتاق کودک، یکی از مهمترین بخش ها در دکوراسیون و حتی حفظ سلامت کودکان است. بویژه برای نوپایان که دوست دارند تجربه جدید راه رفتن را هر روز، بیشتر از روز قبل، تکرار کنند.

در این جا، به چند نکته درباره خرید فرش برای اتاق کودک اشاره شده است.

جنس

مهمترین مساله در مورد جنس چیزی که با آن، کف اتاق کودک را مفروش می کنید، قابل شستشو بودن آن است. بطور متوسط هر دوماه یکبار، بهتر است که زیر انداز کودک شسته شود تا هرگونه آلودگی و میکروب پاک شود. بنابراین بهتر است حالا که می خواهید خرید کنید بهترین کیفیت را انتخاب کنید تا با شست شوی زیاد، زود مستهلک نشود. هنگام خرید، از کیفیت رنگ هایی که در فرش استفاده شده است، مطمئن شوید تا در شستشوی زیاد، رنگ ها با هم ترکیب نشوند.

دخترانه / پسرانه

اتاق کودک دختر، با اتاق کودک پسر متفاوت است. این تفاوت، تنها در زمینه رنگ بندی نیست. مدل، طرح و حتی نوع چیدمان در این زمینه می تواند موثر باشد. با این که نباید از ابتدا، رنگ ها را با جنسیت تفکیک کرد، اما می توان گفت که طبق عرف، رنگ های سردتر، برای اتاق پسران و رنگ های گرم تر برای اتاق دختران مناسب تر است.

مدل

با این که بهترین موقعیت برای تجربه خرید فرش های فانتزی، اتاق کودک است، اما بهتر است سراغ نمونه های ساده تر یا قطع های عادی باشید تا بتوانید استفاده های دیگری هم از آن بکنید. هر مقدار فرش ظریف تر باشد، برای اتاق کودک مناسب تر است. همچنین بافت فشرده به شما کمک می کند تا آلودگی کمتری در فرش نفوذ کند.

رنگ

طبیعی است که در زمان انتخاب رنگ فرش اتاق کودک، به دیگر بخش های اتاق کودک نیز دقت شود. رنگ پرده ها، رنگ ملحفه های روی تخت، رنگ سرویس خواب و کمد و حتی رنگ دیوارها در این زمینه می توانند راهنمای شما باشند.