یک نرم افزار با ویژگی های خاص

یک نرم افزار با ویژگی های خاص

این راه حل نرم افزاری پیشگامانه به شما کمک می کند دید خلاقانه خود را به کار بسته و با ساده کردن فرآیند تولید، موقعیت رقابتی خود را بهبود بخشید.

 1397-09-12 08:56:31

نرم افزار طراحی و ترسیم الگوی لباس محافظت ،شامل ابزارهائیست بسیار جامع در خصوص طراحی دقیق ، سریع و تخصصی الگو مطابق با نیاز تولید کنندگان. با استفاده از این نرم افزار طراحان لباس قادر به ترسیم هرنوع الگویی برگرفته از تمامی متدها ( مولر ، گرلاوین ، متری ) و حتی متد شخصی میباشند. یکی از نکات قابل توجه این نرم افزار در کنار ابزارهای پیشرفته و حرفه ای آن استفاده از محیطی کاملاً فارسی و روان است که هر کاربری با کمترین سواد کامپیوتری امکان استفاده و کار با آن را دارد.

نرم افزار محافظت میتواند به طور خودکار سفارشات را از آغاز تا پایان بررسی نموده و حتی در بالاترین زمان ترافیک کاری، خط تولید را برنامه ریزی کرده و میانگین زمان لازم را به شما ارائه دهد.

مزایا

صرفه جویی در زمان
صرفه جویی در هزینه
پیش گیری از اشتباهات
ایجاد هماهنگی و نظم

نرم افزار محافظت به شما اجازه میدهد با دقت و قابلیت های انعطاف پذیری هزینه تمام شده هر محصول را برآورد نموده، تا بتوانید مدیریت تولید خود را بهبود بخشیده و آن را در فرآیندی مکانیزه اصلاح نمایید.

نرم افزار محافظت با ابزارهای دقیق و محاسباتی خود این امکان را به شما میدهد تا بتوانید خطاهای پیش آمده در روشهای دستی و سنتی را به طور کامل از کار خود حذف نموده و با استفاده از پردازش های کامپیوتری حداکثر برنامه ریزی و نظم را در خط تولید خود پیاده سازی نمایید.

شایان ذکر است این نرم افزار دارای ابزارها و ویژگی های خاص و منحصر بفردی است که در هیچ یک از نرم افزارهای دیگر پیاده سازی نگردیده است.

- ابزار کنترل درز دوخت به صورت دوخت خودکار درزها روی هم

- یکپارچگی و قابلیت برقراری ارتباط با تمامی نرم افزارهای صنعتی دنیا (ارسال و دریافت فایلها)

- استفاده از تکنولوژی مهندسی معکوس

-  18 ابزار تخصصی جهت طراحی انواع ساسون و امکان انتقال آنها به بخش های مختلف

- دارا بودن 12 نوع درز با امکان افزودن اتوماتیک به قسمتهای مختلف 

- ابزار افزودن چرت در 6 نوع مختلف و امکان سایزبندی چرت ها

- ابزار فوق پیشرفته طراحی انواع حلقه آستین

- ابزار پیاده سازی چندین برش روی الگو، همراه با محاسبه و اعمال خودکار درز دوخت

- ابزار کاربردی قلم جادویی جهت ساختن انواع قطعه با چند کلیک

- استفاده از 47 ابزار ویرایشی شامل ( ابزارهای افزودن دکمه و مادگی، انواع پیله ، امکان تا کردن الگوها روی هم یا روی خط مشخص، ابزار یکسان سازی الگوها، ابزار ویرایش زوایا، ابزار اندازه گیری مستقیم، شکسته و منحنی، ابزار ویرایش بر اساس طول بخش، ابزار قرینه سازی، ابزار چرخش، ابزار افزودن اوازمان، ابزار اعمال آبرفت روی الگو، ابزار محاسبه محیط و مساحت الگوها به تفکیک سایز، ابزار اتصال و جداسازی الگوها و ...